Kids Were Here………../March,April 2013

Year with the ‘Kids Were Here” project is just passing. I had some doubts  and thought about joining , because the year is a long time. Now I know that I will try to continue this project until when my child “leave the nest“.  For me it was a time for reflection, learning, and fun. I took  more than 48 photos. The culmination of our work / I am thinking of all those involved in the project / is a exhibition, which will be open from 10.05.2014, in the  “Mamy Cafe” in Cracow. One of my photos also will be on this exposition. You want to see which? Just stop by. You are very welcome.

In this post I present photos taken in march and april.

Rok z projektem „Dzieci tu były” właśnie mija. Miałam pewne wątpliwości i zastanawiałam się nad przystąpieniem, gdyż rok to długi okres. Teraz już wiem, że będę się starała ten projekt kontynuować do czasu kiedy moje dziecko “opuści gniazdo” Dla mnie był to czas przemyśleń, nauki oraz … dobrej zabawy. Powstało ponad 48 zdjęć. Zwieńczeniem naszej pracy /mam tu na myśli wszystkie osoby biorące udział w tym przedsięwzięciu/ jest wernisaż zdjęć projektowych, który odbędzie się 10.05.2014, w kawiarni ” Mamy Cafe “w Krakowie. Otwarcie o godz. 16:00. Jedno moje zdjęcie również znajdzie się na wystawie. Chcecie zobaczyć które ?  To przyjdźcie!  Serdecznie zapraszam.

W tym poście prezentuję zdjęcia wykonane w marcu oraz kwietniu .

zaproszenieD-male-popra

DSC_3606

DSC_3632

DSC_3677

DSC_3770

DSC_4035

DSC_5702

DSC_5954

DSC_6222

DSC_6499

DSC_7188

DSC_7220

Leave a Reply

