Kids Were Here……/august 2013

Next month have passed, more images were made. Now I know what are my son’s favorite toys. Although he still gets new and attractive, however there are a few that he plays all the time. One of them is the cow which move around and play various melodies. My son got it from my good friend, for over half a year ago, and as you can see it is still on top.

Have a look at signs that left my son in August. . .

Dzieci tu były…../ sierpień 2013

Minął kolejny miesiąc, powstały kolejne kadry. Teraz już wiem, jakie są ulubione zabawki mojego synka. Chociaż wciąż dostaje nowe i atrakcyjne to jednak jest kilka, którymi ciągle się bawi. Jedną z nich jest krówka, która jeździ i odtwarza różne melodyjki. Synek dostał ją od mojej dobrej koleżanki ponad pół roku temu, a jak widać nadal jest na topie.

Zapraszam do obejrzenia śladów, które zostawił mój synek w sierpniu. . .

Click on images to enlarge./Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć.

 Images were made with lens-  nikkor 35mm/Do wykonania tych zdjęć, użyłam obiektywu- nikkor 35mm

DSC_2505

Exposure Time : 1/125Sec
F1,8
Exposure Program : Manual
ISO: 250

DSC_1873

Exposure Time : 1/4000Sec
F1,8
Exposure Program : Manual
ISO : 250

DSC_2315

Exposure Time : 1/500Sec
F5,0
Exposure Program : Manual
ISO: 250

DSC_2557

Exposure Time : 1/50Sec
F1,8
Exposure Program : Manual
ISO : 400

DSC_4135

Exposure Time : 1/400Sec
F2,0
Exposure Program : Manual
ISO : 400

2 thoughts on “Kids Were Here……/august 2013

  1. Mój synek ma dwa misie z którymi się praktycznie nie rozstaje. Obydwa dostał jak się urodził, czyli mają już cztery lata… Często mi wstyd za te jego miśki, bo już nawet doprać się tego nie da… No i wytłumacz takiemu, że mi PiAr psuje 😉

    • Moja mama nadal trzyma miśki i inne zabawki,którymi ja się bawiłam i teraz powyciągała je dla naszego synka. Wspomnienia powróciły 🙂 Warto trzymać takie rzeczy, nawet gdy psują PiAr 😉 Dziękuję za zaglądanie . Pozdrawiam. Olga!

Leave a Reply

