The Summer Time Project 2013/ Projekt Wakacyjny Czas 2013, part II/ część II

  The” Summer Time” Procject 2013, part II

This is the third project in which I took part, one is still in progress (Kids Were Here). Besides of having good fun, there is a lot to learn.
When I looked at the photos which I made in july and when I compared them with the current pictures, I noticed how my son has changed in these two months. That was two long months, but on the other hand, they passed so quickly that I could easily write just two months.
I have to thank to my son and all those who helped me to made all those pictures.

I’m introducing You the pictures made in august.

Projekt o nazwie ” Wakacyjny Czas 2013 “, część II

To jest już trzeci projekt w którym brałam udział, przy czym  jeden wciąż trwa (Kids Were Here). Oprócz świetnej zabawy, rozterek i przemyśleń, rozglądania się dookoła i wnikliwego spostrzegania jest też sporo nauki.  Projekty mobilizują do pracy, ale również mocno wciągają zabierając bardzo dużo czasu i myśli.
Kiedy przeglądnęłam zdjęcia, które wykonałam w lipcu i porównywałam je z obecnie zrobionymi, zauważyłam jak przez te dwa miesiące zmienił się mój synek. To były aż dwa miesiące, ale z drugiej strony tak szybko minęły, że mogę spokojnie napisać tylko dwa miesiące.
Dziękuję  Jemu i Wszystkim, którzy mi pomagali i angażowali się w realizację tematów.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć wykonanych w sierpniu.

 Images were made with lens-  nikkor 35mm/Do wykonania tych zdjęć, użyłam obiektywu- nikkor 35mm

Click on images to enlarge./Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć.

Upside down/ Do góry nogami

DSC_1408

Little discoverer/ Mały odkrywca

DSC_2273

Black feet/ Czarne stopy

DSC_2100-1

Indian summer/ Indiańskie wakacje

Thank You sis for maiking the costume for my son. / Dziękuję siostrzyczko za zrobienie kostiumu dla mojego synka.

DSC_2750

When the sunset is…./ O zachodzie słońca

DSC_2892

Puddle/ Kałużowo

DSC_3191-2

Stories of the seas and oceans /Opowieści znad mórz i oceanów.

DSC_3999

Huston, we have a problem…/ Huston mamy problem…

DSC_4148

In the morning/ O poranku

DSC_4084

 

 

 

2 thoughts on “The Summer Time Project 2013/ Projekt Wakacyjny Czas 2013, part II/ część II

Leave a Reply

