Kids were here……/ june 2013

When I had joined to the “Kids were here”  project, I was wondering a little bit about it, because, a year is a long period of time. Now I’m sure I will try to continue this project until my child “leave the nest“. When I looked for the first time on traces which left my son, I saw a big mess, but when I started to analyzed them, I realized that this is something much more valuable . The images shows how my son is getting start to know the world, he tries to find shis own place in it. Even throwing and tugging newspapers he develops his creativity. Crumbs after eating and plate turned upside down shows, that he just learned how to feed himself. Crib, it is a simple piece of furniture that most of the children have, but it really shows that it is the place where my son rests, restores strength. And finally the small shoe left by the entrance, which for me is important, because in those shoes my son begin to walk..!

Introducing the track which left my son in june.

Dołączając do projektu o nazwie ” Dzieci tu były”, miałam pewne wątpliwości i zastanawiałam się nad przystąpieniem, gdyż rok to długi okres. Teraz już wiem, że będę się starała ten projekt kontynuować do czasu kiedy moje dziecko “opuści gniazdo”.  Ślady które pozostawił po sobie mój syn na pierwszy rzut oka to wielki bałagan, lecz gdy  spokojnie zaczęłam się im przyglądać zrozumiałam, że jest to coś znacznie wartościowszego i głębszego. Zdjęcia ukazują w jaki sposób mój syn poznaje świat, odkrywa w nim własne miejsce i próbuje jakoś radzić sobie w życiu !  Nawet rozrzucając i tarmosząc gazety rozwija swoją kreatywność. Okruszki po jedzeniu i talerzyk wywrócony do góry  ukazuje, że właśnie uczył się jak samodzielnie jeść. Łóżeczko, niby zwykły mebel, który każde dziecko posiada,tak naprawdę stanowi jego ważne terytorium, gdyż właśnie w tym miejscu mój syn odpoczywa, regeneruje siły do dalszego podboju świata. I wreszcie pozostawiony bucik w wejściu, ma  dla mnie  szczególne znaczenie, gdyż właśnie w nim ( w drugim oczywiście też) zaczął stawiać pierwsze, samodzielne kroki !!!

Zapraszam do oglądnięcia śladów, które zostawił mój syn w czerwcu.

Click on images to enlarge./Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć.

DSC_5277 (2)

Exposure Time/Ekspozycja : 1/800Sec
F3,5
Exposure Program : Manual
ISO : 200

DSC_5855

Exposure Time/Ekspozcja : 1/400Sec
F1,8
Exposure Program : Manual
ISO : 200

DSC_5895

Exposure Time : 1/400Sec
F1,8
Exposure Program : Manual
ISO : 200

DSC_5246

Exposure Time : 1/500Sec
F1,8
Exposure Program : Manual
ISO : 640

DSC_5288

Exposure Time : 1/250Sec
F1,8
Exposure Program : Manual
ISO: 200

 Images were made with lens-  nikkor 35mm/Do wykonania tych zdjęć, użyłam obiektywu- nikkor 35mm

4 thoughts on “Kids were here……/ june 2013

Leave a Reply

