I can’t wait….

 My friend inspired me to make those images, by showing me this book  I can’t wait ”  : Davide Cali, Serge BlochIt is a very short book, consisting mainly of simple, but meaningful images. It presents various types of expectation in our lifes. This is a sequence of events, happy and sad, expected and unexpected. It shows that not only adults, but also children are waiting for something or someone,  from an early age. I truly recommend that book!

Do wykonania tych zdjęć zainspirowała mnie koleżanka, pokazując mi tę oto książkę, a raczej książeczkę  “A ja czekam …” :  Davide Cali, Serge Bloch.  Blog koleżanki, gdzie możecie zobaczyć strony z tej książeczki, http://wikimaksija.blogspot.no/2013/05/a-ja-czekam.html .Jest to bardzo krótka książeczka, składająca się głównie z prostych, aczkolwiek wymownych obrazków. Przedstawia różnego rodzaju oczekiwanie, w życiu każdego z nas. To ciąg wydarzeń radosnych i smutnych, oczekiwanych i niespodziewanych. Pokazuje, iż nie tylko dorośli , ale i dzieci czekają na coś od najmłodszych lat. Polecam serdecznie!

 Images were made with bright lens-  nikkor 35mm/Do wykonania tych zdjęć, użyłam jasnego obiektywu- nikkor 35mm

I can’t wait, when it will stop raining…….

A ja czekam, kiedy przestanie padać……

DSC_4752-2-2

I can’t wait, when my dad will come home…..

A ja czekam, kiedy mój tato wróci z pracy…..

DSC_4698-1

I can’t wait, when I will go outside with my mom…

A ja czekam, kiedy wyjdę z mamą na spacer…..

DSC_4647

I can’t wait, when my mom will hold me….

A ja czekam, kiedy moja mama mnie przytuli…..

 DSC_5077

Click on images to enlarge./Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć.

4 thoughts on “I can’t wait….

Leave a Reply

